Google My Business – Ghid practic despre cum să adăugați mai multe locații pentru afacerea ta

06.04.2018

Toată lumea știe că fiecare afacere trebuie promovată. Dacă aceasta va fi listată pe "Google My Business", clienții vă vor găsi mult mai ușor.

De asemenea, trebuie să știți că Google My Business este o parte esențială a oricărei strategii  locale SEO. Această metodă rămâne o sursă vitală de trafic și, în cele din urmă, venituri - în special pentru întreprinderile ce concurează pe cuvinte cheie specifice locației.

Totul este ok dacă aveți doar o afacere simplă cu o singură locație, dar ce se întâmplă atunci când aveți o afacere cu mai multe locații?

Ei bine, în acest articol vă voi descrie pașii ce trebuie urmați, în listarea acestora.

Google permite tuturor proprietarilor de companii să-și listeze mai multe locații, însă trebuie să respecte câteva condiții și anume:

  • afacerea trebuie să aibă cel puțin 10 locații

  • să nu fie o afacere de servicii

  • să nu fi o agenție care să menționeze mai mulți clienți

Cum să adăugați locațiile companiei în contul Google My Business

Primul pas: trebuie să vă conectați la contul Google My Business și apoi să accesați meniul derulant Opțiuni și dați clik pe "Creați un cont de afaceri".

Apoi, trebuie să introduceți toate informațiile despre companie: Numele companiei; Țara/Regiunea; Adresă, Cod poștal, Oras, Telefon; Categorie și link-ul site-ului dvs.

Apoi faceți clic pentru a confirma informațiile făcând clik pe butonul Continuare. Apoi autorizați să vă gestionați afacerea (bifați caseta în care acceptați Termenii și condițiile) și verificați dacă adresa dumneavoastră este corectă, deoarece Google vă va trimite o carte poștală cu codul de verificare. Procesul de verificare poate dura 1-2 săptămâni. Puteți face verificarea și prin telefon, dacă telefonul este cel al firmei, nu cel personal.

Înainte de actualizarea celorlalte locații de afaceri, următorul pas este să vă asigurați că aveți toate informațiile de care aveți nevoie asupra sediilor acestor locații. Veți avea nevoie de cel puțin câteva dintre următoarele informații:

  • Adrese de site-uri → https://www.domaine.com/

  • Numerele de telefon pentru locație → 020 1234 1234

  • Tip magazin → magazin, restaurant etc.

  • Adresa fizică (+ fila deschisă cu Google Maps!) → 11 Lorem Street, Londra, SE1 2-a

  • Logo business → rezoluție înaltă

  • Ore de deschidere → pentru fiecare locație trebuie să cunoașteți orarul de deschidere

  • Fotografii → aveți nevoie de minim 6 fotografii de înaltă calitate

Notă: Extrem de important - asigurați-vă că toate informațiile despre locație sunt corecte, deoarece acestea vor fi primite de utilizatori.

Dacă aveți mai mult de 10 locații, le puteți importa dintr-o foaie de calcul furnizată de Google.

După ce ați descărcat șablonul, îl veți utiliza pentru a completa informațiile despre locațiile companiei. Când documentul este complet, îl veți încărca și veți aștepta ca Google să vă verifice informațiile.

Dacă trebuie să faceți o schimbare, poate pentru că ați schimbat o locație, procesul este foarte simplu. Trebuie să redeschideți foaia de calcul pentru locații, să finalizați editările și să încărcați din nou fișierul și ..... gata!

De asemenea, trebuie să știți că pentru fiecare locație veți avea o altă pagină Google Plus. La final veți avea atâtea pagini Google+, precum numărul de locații.

Dacă aveți mai puțin de 10 locații, trebuie să le adăugați manual.

Adăugați locațiile companiei cu Facebook

Pentru listarea locațiilor companiei, puteți utiliza o altă metodă, mai ușoră. Puteți utiliza contul dumneavoastră de Facebook.

În primul rând, trebuie să vă conectați la contul dumneavoastră Business și, dacă nu aveți toate locațiile listate aici, puteți solicita accesul la locații, completând formularul furnizat.

Răspunsul la solicitarea dumneavoastră va fi aprobat rapid de Facebook, deci nu va trebui să așteptați foarte mult timp

După ce veți primi accesul, puteți adăuga toate locațiile în contul dumneavoastră de Facebook. Fiecare locație va avea un link diferit.

Pașii ce trebuie să îi urmați sunt: accesați fila "Setări" a paginii de afaceri Facebook și în colțul din stânga al meniului, lângă "Jurnal de activitate" veți avea noua filă pentru "Locații". Faceți clik pe fila nouă și acolo veți adăuga noile locații ale companiei, făcând clik pe butonul "Adăugați o locație""Creați o pagină". Aici veți adăuga toate informațiile despre afacere și apoi veți salva pagina.

După aceasta, vă puteți conecta la contul dumneavoastră Google My Business și puteți începe să vă adăugați locațiile. După ce adăugați toate informațiile, în secțiunea "Informații de contact", la "Adresa URL a site-ului web", puteți introduce adresa URL a locației de pe Facebook. Aceasta va recunoaște automat locația și nu va trebui să căutați separat adresa.

Optimizați locațiile afacerii dumneavoastră

După ce ați adăugat toate locațiile, următorul pas este să le optimizați, dar înainte de a le face, trebuie să vă asigurați că toate informațiile despre companie sunt consecvente pe propriul dumneavoastră site web (pagina de pornire, contactați-ne, footer, etc.). Trebuie să respectați acest lucru, cu strictețe deoarece Google va accesa cu crawlerele site-ul web, pentru a găsi informațiile despre compania dumneavoastră și va compara rezultatele pentru a stabili validitatea.

Dacă informațiile dumneavoastră nu sunt la fel, listarea dumneavoastră va fi penalizată în clasament.

Lucruri importante ce trebuie avute în vedere

  • utilizați numele actual al companiei

  • alegeți categoriile corecte

  • oferă o descriere unică și interesantă

  • asigurați-vă că detaliile afaceri dumneavoastră sunt actualizate

  • verificați orele de deschidere și numărul de telefon, deoarece acestea se schimbă adesea în timp

  • reîmprospătați imaginile afacerii dumneavoastră și încărcați numai imagini de înaltă rezoluție

  • încurajați-vă clienții să vă dea recenzii

  • utilizați schema.org pe site-ul dumneavoastră pentru a evidenția informațiile locale - este foarte important ca site-ul să vorbească în aceeași limbă ca Googlebot

  • adăugați locațiile în profilurile Social Media - Facebook, Google Plus sau Pinterest

  • deoarece fiecare afacere și fiecare piață este diferită, Google My Business este un serviciu care îi ajută pe proprietarii de companii să facă schimb de informații despre magazine, produse și locații geografice.

Toate locațiile dumneavoastră trebuie tratate precum companii separate, cu branding și marketing comun. Cu câteva mișcări simple de optimizare, compania dumneavoastră va beneficia exponențial. Clasarea pentru mai multe locații necesită multă planificare și efort continuu. Scrie-ți un conținut proaspăt și unic pentru fiecare secțiune de locații, pentru a vă consolida relevanța pentru fiecare oraș în care încercați să vă clasificați.

Pagina cu "de toate" - Blogul cu "de toate"
Toate drepturile rezervate 2018
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți